محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

محمد امین

دوباره مشهد...

1393/2/20 18:44
نویسنده : خاله مرضیه
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله ...

خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تاخیر ی ساله منو ببخش ،قول میدم بعد کنکور هر روز آپ کنم عزیز دلم .

شما الان مشهدی و دل خاله واست ی ذره شده ..

همین الان با هم تلفنی صحبت کردیم ...

بهم گفتی:...آله (یعنی خاله)مشهد.....بچه ها ....بازی....دوست.......

الهی قربونت برم که هنوز نمیتونی جمله بگی

من منظورتو فهمیدم که یعنی خاله با بچه ها تو مشهد دوست شدم و باهاشون بازی میکنم

تازه امروز صبحم شنیدم نقاشی خوشگل کشیدی ....

زیارتت قبول خاله .

امیدوارم همیشه تو سفر باشی و با شادی زندگی کنی ...

برای خاله هم دعا کنیااااااااااا.

دوست دارم خالهبوس

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سهیلا
21 اردیبهشت 93 8:25
سلام خاله مرضیه خوبی . به مامان سلام برسون. کنکور رو هم انشء اله پشت سر می ذاری . می دونم که حتما" قبول می شی . و محمد امین هم به همچین خاله ای افتخار می کنه. دوستون دارم زیاد . به امید دیدار
خاله مرضیه
پاسخ
سلام ممنون شما خوب هستید؟؟؟؟؟ مامان هم سلام میرسونن... انشالله که قبوول بشم شما لطف دارید.... ماهم دوستون داریم به مهسا جونم سلام برسونید.
زهره
12 خرداد 93 23:21
سلام خاله کوچیکه، خوش بحال محمدامین که خاله اش براش خاطراتشو مینوسه. ایشاله که کنکورشم قبول بشه این خاله کوچیکه. قربون محمدامینم بریم که اینقدر بانمکه :-*
خاله مرضیه
پاسخ
سلام خاله زهره جان،ممنونم عزیزم. با دعاهای شما انشاالله که موفق میشم. شما لطف دارید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد