محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

محمد امین

خاله دوباره....

1393/7/8 20:28
نویسنده : خاله مرضیه
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام !!!!!!!!!

دیشب  نی نی خاله دنیا اومد.....

مامانی ساعت 11 شب زنگ زده بود ب گوشیم  .

منم طبق معمول همیشه گوشیم تو اتاق و خودم بیرون اتاق.....

ساعت 12 شب ک رفتم تو اتاقم دیدم مامانی زنگ زده اول نگران شدم...

بعد گفتم بزار زنگ بزنم فوقش از خواب بیدار میشه دیگه عوضش من از نگرانی در میام....

زنگ زدم ،مامانی گفت نی نی خاله به دنیا اومده الانم داره شیر میخوره فداش بشم......

همون موقع هم عمو مصطفی عکس نی نی شونو برام فرستاد.....

خیلی ناز بود عشق دوم خاله  (حورا خانوووم ....)

قربون جفتتون برم من....

امروزم صبح شما با مامانت اومدید خونه ما و بعد از ظهر با هم رفتیم ملاقات ...

نی نی مونو دیدیم...

شما میگی : نی نی کوچولوئه.....

اینقده...

تازه کلی هم با امیر علی پسر عمه حورا خانووووم بازی کردید....

مامانی ک حورا رو بغل کرده بود میگی مامانی بغل نکن نی نی اذیت میشه گریه میکنه...

خلاصه ک روز خیلی خوبی بودد....

انشالله که خوش قدم باشه و زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه ...

خانوووم بشه...........

منم برم سراغ تدارک ی وب دیگ برای حورای عزیزم....

پسندها (1)

نظرات (1)

سهیلا
9 مهر 93 9:11
سلام خاله مرضیه عزیز تبریک تبریک تبریک خوبی خانم من هم همون شب عکس نی نی خوشگل تونو دیدم ماشاءاله خیلی نازه حورا خانووووووووووووووووووم به همه سلام برسون و از طرف من روی ماه محمدامین رو ببوس و دست نی نی تاکید می کنم فقط دستشو ببوسی هاااااااااااا آخه صورتش حساسه ای قربون صورت حساسش
خاله مرضیه
پاسخ
سلام خاله... ممنون ... بزرگیتونو میرسونم.... چشم حتما.... من ک دیروز اصن دلم نیومد بوسش کنم .. اخ هم خواب بود هم خیلی کوچولو بود.... همش میترسیدم بیدار شه....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد