محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

محمد امین

شیرین زبونی 1

1393/4/15 15:31
نویسنده : خاله مرضیه
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله

روز به روز شیرین زبون تر میشی و روز ب روز دل خاله بیشر برات تنگ میشه عزیز دلم.....

زنگ میزنی خونه ما من اگ خونه نباشم به مامانی میگی :مونی  آله مرجیه ،محمد امین ،سلام

یعنی مامانی گوشی رو بده خاله مرضیه میخام بهش سلام کنم........

تلفنی ک باهات صحبت میکنم خسته ک میشی میگی :گوشی مامان.....

تو خیابون هر کی رو میبینی میگی :سلام اوبی؟؟(یعنی خوبی؟؟)چ خبر؟؟؟

وقتی میای خونمون محکم خودتو میندازی تو بقلم و میگی :آله یه  دونیا دوست...

یعنی خاله ی دنیا دوست دارم.بعدشم محکم بوسم  میکنی

بهت میگم خاله دستم اوف شده ...

میگی :جان جان جان بعدشم بوس میکنی دستمو ک زود خوب شه

قربون این عقلت برم من

بعضی وقتا ی کارایی میکنی ک هممون  میمونیم ک از کجا یاد گرفتی باید این کارو بکنی

شکلات خیلی دوس داری  خاله چند وقت پیش برات شکلات خریده بودم منتها تو مسیر ی ذره اب شده بود بهت میگم خاله باید بزاریم تو یخچال ی ذره ک خنک شد بعد بخوریش دست منو گرفتی رفتیم اشپزخونه در یخچالو باز کردی گزاشتی تو یخچال بعد در یخچالو بستی دوباره همون موقع در یخچال و باز کردی میگی:آله یخ ....

بعد اوردی بیرون بازش کردی میگی تک تکه؟؟؟؟؟

قربونت برم ک مث خالت عاشق تک تکی

صدای منو ک از پشت تلفن میشنوی میگی آله بستنی صوتی بیخر

میگم خاله خریدم

میگی:مامان خریده ....بریم

صدای بابایی رو ک میشنوی میگی:بایی......... سمند  ........... رانندگی

عاشق رانندگی هستی  همشم میگی سوییچ ...رانندگی

دلم برات ی ذره شده خاله با این ک دوروز پیش دیدمت

دوست دارم .بوس

پسندها (4)

نظرات (2)

سهیلا
16 تیر 93 9:52
سلام عزیزم خوبی؟ قربون این پسر شیرین زبون برم من. خب شیرین زبونیش به خالش رفته دیگه .....
خاله مرضیه
پاسخ
سلام خاله ممنون شما خوبید؟؟؟؟؟ شما لطف دارید . یعنی منم این قدر شیطونم !!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
سحر
17 تیر 93 8:56
شما هم با افتخار لینک شدید.
خاله مرضیه
پاسخ
. ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد