محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

محمد امین

و اما امروز...

1393/5/22 9:36
نویسنده : خاله مرضیه
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله !

امروز شما اومدی خونمون ولی من خونه نیستمغمگینگریه طبق معمول...

اما خوب شما صبج زود اومدی و قبل اینکه بیام از خونه بیرون دیدمت عشقم....

وقتی اومدی من  خواب بودم ....مث همیشه اومدی بیدارم کردی.....

رفتیم ک صبحانه بخوریم.....

نشستی کنار بابایی که بهت چای بده

مامانت ی لقمه عسل گرفته میگی :نع عسل نمیخورم آوالو میخورم(یعنی آلبالو میخورم)

بعد مامانی مربای آلبالویی ک خودش درست کرده رو آورد داد به بابایی ک درشو باز ککنه میگی:بابایی بده محمد امین باز میکنه...الهی قربونت برم.......

دوباره دو تا لقمه ک خوردی میگی :مامان محمد امین پنیر میخوره ..................

بعد هم هی ب من میگی آله پنیر بخور، چایی بخور، نان بخور .................

حالا این ک خوبه بعضی وقتا چیزایی ک دوس ندارمو بزور میدی بهم ک بخورم منم ک حساس..........

ولی مجبور میشم تسلیم بشم و برخلاف میلم بخورم فقطم به خاطر تو هاااااا.

آخه خیلی رو رفتارای ما دقیقی مثلن اگ من بگم ی چیزی دوست ندارم یا بد مزس و نمیخورم تو هم همونا رو میگی و نمیخوری بعد اگ من بخورم تو هم سریع میخوری ...............

بعد صبحانه هی میومدی ک بوسم کنی اما من نمیذاشتم  ببخشید خاله اما به خاطر خودته عزیزم ...

من سرما خوردم و اگ بوست کنم ممکنه تو هم مریض  بشی  ..اونوقت اذیت میشی .....

بعد رفتی ب بابایی میگی:بابایی آله ببر دکتر خوب بشه بوس کنم...........

قربون حرف زدنت برم من....

بعد از ظهر ک بیام خونه کلی بوست میکنم....

خاله مامانت تعرریف میکنه بعضی وفتا ک حوصلت سر میره میری لباساتو میپوشی و کفشاتتو پا میکنی و کولتو میندازی پشتتو و سوئیچی ک همیشه دستته و باهاش بازی میکنی رو بر میداری و در خونه رو باز میکنی و میگی مامان من رفتم در کار(یعنی من رفتم سر کار)

قربونت برم امروز دیگه واقعا رفتی سر کار

با بابایی رفتی شرکت و از اونجا زنگ زدی ب من و باهام صحبت کردی بعد میگی:آله بیا اینجا...

مثل اینکه خیلی بهت خوش گذشته جیگر ک منم دعوت میکنی ...

معلومه ک خوش میگذره دیگه  لب تاپو و کامپبوتر و میز و تادلت بخاد سیم ....

چی از این بهتر برای شما؟؟؟؟؟؟؟

همینا کافیه ک ی روز کامل سر گرم بشی در سکوت کامل.....هه

البته فقط یکی دو ساعت اونجایی بعد برمیگردی خونه عزیزم....

ولی خودمونی هاااااا رفتی سر کار آقا شدی ....

صدات از پشت تلفن بزرگ شده بود عزیزم......

قربونت بره خاله

پسندها (2)

نظرات (2)

رزا
22 مرداد 93 10:18
آلودگي هاي عميق بر روي زيور آلات مي تواند محلي براي رشد باكتريها و خطري براي سلامتي شما و كودكانتان باشد.با گروه محصولات رزا لذت تميز كردن سرويس ها و زیورآلات طلا را تجربه كنيد و قبل از هر مهماني متمايز شويد. این محصول كاملا استريل، علمي و بر اساس دانش نانو ساخته شده است و ترکیبی ملایم و سازگار با پوست دارد. http://rastaco.ir
سحر مامان كاترين
22 مرداد 93 11:57
سلام به منم سربزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد