محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

محمد امین

دومین خواهر زاده

1393/5/21 16:29
نویسنده : خاله مرضیه
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق خاله  !

این روزا اینقدر شیطون شدی و شیطونی میکنی که کمتر باهام تلفنی صحبت میکنی خونمونم ک میای من تا بعد از ظهر نیستم یعد از ظهرم که میام یا خابی یا پارکی اما اگ خونه باشی و بیدار و سرحال کلی باهم بازی میکنیم .

تازه من باید هرسری هم برات بستنی سوتی بخرم وگرنه خونه رام نمیدی ........

تازگیا دارم باهات زبان انگلیسی کار میکنم

ی چیزایی یاد گرفتی و میگی:

هلو سلام

هاواری یو خوبی؟؟؟؟

آی لاو یو ی دنیا دوست

واتس آپ هم میگی ولی ی جوری ک فقط خودت متوجه میشی ....

جالبیش اینجاست ک هر دوتا شو هم باهم میگی

یعنی خودت میگی خودتم ترجمه میکنی قربونت برم

رفتی عکساتو از آتلیه گفتی بعد زنگ زدی بهم و میگی:آله ......آتلیه....... عکس .........آقای حسنی..  به به

 

راستی .....

امروز تولد بنیتا جونه .....

بنیتا خانوووم نوه دایی من و مامان شماست ...

یادته عید پارسال باهم رفتیم خونه دایی جون...

بنیتا گل هم اونجا بود باهم کلی بازی کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

                  بنیتا جونم تولد مبارک  عزیزم

 

 

 

 

 

 

انشالله که تولد  120 سالگیتو جشن بگیریم خانووومی

 

 

 

 

و اما عنوان پست.......

آقا محمد امین تا دو ماه دیگه شما دیگه تنها نوه نیستی نی نی خاله بزرگه انشالله به دنیا میاد و من صاحب ی خواهر زاده دیگه میشم ...

دیگه تنها نیستی و با نی نی بازی میکنی خصوصا ک نی نی خیلی دوست داری و وقتی ی نی نی میبینی نازش میکنی بوسش میکنی دستشو میگیری .............

ای جونم نی نی ناز:

 

 

 

هر وقت خاله بزرگه رو میبینی میری پیشش و میگی :آله نی نی خوبه؟؟؟؟

 

راستی محمد امین اسم ماشینایی ک بلدی رو بگم؟؟؟؟؟

دویست و شش رو میشناسی ، سمند و میشناسی ، پیکان و پژو و پراید و جیلی و مگان و ماکسیما رو هم میشناسی و تشخیص میدی ..

ماهم ک میخواهیم اذیت کنیم مثلا ی سمند ک رد میشه میگیمم محمدامین پژو رو دیدی ؟؟؟میگی سمنده آره سمندو دیدم.....

ماشینای فامیل رو هم با رنگش بلدی

کلن مردای فامیلو با ماشیناشونو رنگ ماشیناشون میشناسی و معرفی میکنی عزیز دلم...

بابایی ک زنگ میزنه میگیم محمد امین باباییه

میگی:بابایی سمند سیا رانندگی قان قان اخ جووون بعد میدوی و تلفن رو برمیداری و سریع میگی سمند رانندگی ............

بعد بابایی میگه :اول سلام  ..................بعد سلام و احوالپرسی دوباره میگی :سمند سیااااااااااا

وقتی میام خونه جلوی در ک بقلت میکنم میگم خاله بوس میگی اول سوئیچ بعد باید ببرمت سمت جای کلیدی تا سوئیچو ک خودت قدت نمیرسه ولی حالاتوبقل من میرسه برداری بعدم بوسم میکنی قربونت برم......

عکسای آتلیه رو بعدا میزارم خوشگلم الان حسش نیست اسکن کنم  آقا...

خیلی دوست دارم خاله.........بوس

 

پسندها (4)

نظرات (3)

ابجی سجا
21 مرداد 93 16:31
لبخند زدی بهار با آن آمد یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد ای دست بلند آسمان در دستت من نام تو را خواندم و باران آمد
خاله مرضیه
پاسخ
سلام آبجی ممنون از حضورتون توی وبلاگ محمد امین ... بازم پیش ما بیا
مامان افسانه
22 مرداد 93 2:08
ای جانممممممممممممممم پسمل نگو عسل بگو ابنبات بگو بخورمت من با اون انگلیسی حرف زدنت شیرین زبون من قربون هوشی بشم که همه ماشینهارو میشناسی عزییییییزم اومدن یه فرشته ناز دیگه رو به خانواده عزیز و گرمتون تبریک میگم ان شاالله صحیح و سلامت میاد بغل مامان بابای گلش و زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه
خاله مرضیه
پاسخ
سلام مامان افسانه عزیز ممنونم شما لطف دارید. میسی انشالله .... ما ک هممون منتظرشیم.....
سهیلا
22 مرداد 93 9:11
سلام خانمی خوبی عزیزم . خاله مهربون که میگن خودتی . تکی . انشا اله به سلامتی دومین خواهر زاده که بیاد حسابی سرت شلوغ می شه . برای نی نی مون هم باید بنویسی هااااا. محمد امین گل پسر چطوره . با اون شیرین زبانی هاش خیلی خوردنی شده . از طرف من هر وقت که دیدیش یک دونه محکم محکم ببوسش. به مامان خیلی سلام برسون همینطور به بقیه خانواده . به امید دیدار .
خاله مرضیه
پاسخ
سلام خاله ! ممنونم شما لطف دارید . خوبی از خودتونه ............ محمذ امینم خوبه دستتونو میبوسه .... چشم حتما برای اون یکی نی نی مونم مینویسم ..... بزرگیتونو میرسونم .... همچنین...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد امین می باشد